vineri, 21 noiembrie 2008

Aţi câştigat 20.000 EUR


Felicitari!Cosmote.v-a desemnat prin tragere la sorti,castigator irevocabil al premiului de 20.000 Euro.Contactati operatorul la nr. 0762015544. Cosmote./Premii

Acesta este unul din numeroasele mesaje primite prin sms, care întâmplător mi-a fost adresat pe 2 septembrie.
A doua zi m-am deplasat la sediul Cosmote unde am semnat o declaraţie în care am relatat ce se întâmplase. Am fost asigurat că numărul de la care am primit sms-ul va fi şters.
După asta am mers la sediul Poliţiei Judeţene. Am vorbit mai mult timp cu nişte domni poliţişti care mi-au povestit cum avocaţi cunoscuţi şi oameni mari au dat crez acestor mesaje şi au oferit mii de EUR pentru a putea câştiga zeci de mii de EUR. Deh, universul este totuşi finit în comparaţie cu prostia. Mi-au explicat că nu pot face nimic deoarece pentru a-l putea localiza pe şarlatan este nevoie de un mandate din partea Procuraturii, care nu emite mandate pentru cazuri de acest fel. Pe bună dreptate, nu aveam motive să nu-i cred. În plus, pe lângă funcţionarea deficitară a Procuraturii, ne lovim cu nesimţirea firmelor de telefonie. Astfel, poliţia aşteaptă de mai multe săptămâni date legate de un hoţ care are abonament la Orange. Cazul meu era, probabil, o nimica toată.
Am decis să încercăm să-l prindem, chiar dacă aveam şanse mici. Am sunat la numărul care avea să-mi ofere cei 20.000 EUR:

,,- Bună ziua. Aţi sunat la sediul Cosmote. Eu sunt Mihai. Cum vă numiţi?
- … mă numesc. Mă bucur nespus pentru câştigul pe care mi l-aţi anunţat.
- Da, pentru a intra în posesia lui va trebui să-mi încărcaţi 60 EUR. Bănuiesc că vi s-a spus, dar nu mai ştiu…
- Desigur, veţi primi banii. Dar totuşi doresc să împărţim suma, nu pot lua banii aşa, fără să vă dau şi dumneavoastră, care m-aţi desemnat câştigător, un procent.
- Şi cum intenţionaţi să mi-i daţi?
- M-am gândit c-ar fi frumos să împărţim banii pe din două, aşa, frăţeşte. Uitaţi, vă dau 10 milioane bani gheaţă acum şi restul după ce ridic câştigul. Ne putem întâlni să vă dau banii, să fac şi eu o cinste?
- Din păcate nu pot face aşa ceva, eu sunt de la Cosmote şi nu pot lua bani… Nu se poate, sunt de la Cosmote.”

Văzând eu că am dat de cel mai corect român de la Alexandru Ioan Cuza-ncoace i-am spus vreo 2 vorbe de duh şi-am închis.
M-am despărţit de oamenii de la poliţie cu promisiuni că vor face tot ce pot să pună mâna pe el şi poate vom realiza un material media cu această prindere.

Pe data de 5 septembrie am primit vestea care a umplut nu paharul, ci sticla. Domnii poliţişti au avut dreptate atunci când au menţionat nesimţirea firmelor de telefonie mobilă, cel puţin în cazul Orange şi Cosmote. Am primit un telefon de la sediul central Cosmote în care am fost felicitat de această dată nu pentru câştig, ci tocmai pentru că n-am dat curs invitaţiei de a câştiga. Am înţeles că nici nu i-au închis numărul acestui hoţ care poate fura liniştit. Justificau că nu pot închide cartela omului, mai ales că nu m-a furat, este ilegal şi speră ca eu să înţeleg asta. Am replicat: Tocmai că eu nu pot înţelege aşa ceva! Aveţi sms-ul care dovedeşte vinovăţia lui. M-a informat că trebuia să arăt conţinutul lui la sediul Cosmote, ceea ce făcusem şi-l reprodusesem integral în declaraţie. Mi-a adus la cunoştinţă de sacrificiul enorm pe care Cosmote îl face pentru a stopa aceste hoţii, însă în cazul meu… Haideţi totuşi s-o lăsăm aşa!

Numărul de telefon la care trebuia să anunţ câştigul nu doar eu, ci şi multitudinea de oameni norocoşi încă mai este funcţional! Dacă tot nu se poate face nimic în România în acest sens, vă invit să sunaţi pentru a vă ridica premiile.


academician Cristian Bodnărescu

Sursa: Ziarul Universul

5 comentarii:

Anonim spunea...

Dm Cristian cred ca sunte-ti convins ca nu sunte-ti singurul care a trecut prin asa ceva dar fiind buni semeni ... cum crede-ti ca am putea sa prevenim lumea?...

Anonim spunea...

Prin putin interes din partea firmelor de telefonie si prin legi mai bune care sa permita localizarea si arestul nelegiuitilor.

Anonim spunea...

Fiti sigur k nu doar dmv sunte-ti patimit..sunt alti 1000 pe langa dar nimeni nu are curajul sa vorbesca cateodata stau si ma gandesc ca mai multa libertate in vorbire era pe vremea lui cesca decat in zilele noastre .. Sa fim mandri k avem printre noi o personalitate k si dmv macar ne deschide-ti ochii

gaby spunea...

e bine sa mai scrie cite cineva despre aceasta pacoste cu cei care vor sa profite pe seama unora...
si ma mir sieu ca firmele respective nu fac nimic pt asta ,ar trebui sa li se faca publicitate negativa pe net.....
si familia mea a primit tot felul de mesaje de genul,dar noi nu credem in minuni,mai ales ca nu am participat la nici un concurs sau mai stiu eu ce....

Anonim spunea...

am primit si eu mesaje de acest gen...la inceput,era cat pe ce sa cred...apoi,am sta,m-am gandit...cum dreaqu sa castigi asa,fara sa muncesti?!...muncesti ca frieru' si tot n-ai...am vb su ei si le-am transmis sa ofere premiul unui om cu adevarat sarac,ca eu nu am nevoie...n-am apelat la ''militia'' romana,stiam ca nu exista cale de rezolvare...

Goticul în lupta cu demonul

Reporterul Ș tefan Ostafi intră în dialog cu poetul Cristian Bodnărescu, spre a merge pe urmele curentului got , de-a lungul istoriei. Vă in...